Pixelzebra Dynamics 365 voor een op maat gemaakt CRM systeem

Servicebeheer

Wat kan je met servicebeheer?

Met Servicebeheer is het mogelijk om personeel toe te wijzen aan werkorders. Ook kunt u details als werkorderverwerking en status van werkorders registreren. Wanneer u iets moet verzenden, kunt u gemakkelijk informatie van monteurs of buitendienstmedewerkers verwerken en deze filteren op beschikbaarheid, vaardigheden en voorraad.

Servicecontracten te beheren

Stel met de klant een overeenkomst op over het serviceniveau dat moet worden geleverd.

Serviceartikelen te beheren

Registratie en bijhouden van al uw serviceartikelen, inclusief contractgegevens, componentenbeheer en verwijzing naar stuklijsten en garantiegegevens.

Serviceorder te beheren

Registratie van after-salesincidenten zoals serviceaanvragen , ingeplande services, serviceorders en reparatieaanvragen. Deze kunnen door de klanten worden gestart of automatisch worden aangemaakt.

Serviceprijzen beheren

Instellen, onderhouden en controleren van serviceprijzen op basis van verschillende criteria.

business central servicebeheer