Pixelzebra Dynamics 365 voor een op maat gemaakt CRM systeem

Service

Met Servicebeheer is het mogelijk om personeel toe te wijzen aan werkorders. Ook kunt u details als werkorderverwerking en status van werkorders registreren. Wanneer u iets moet verzenden, kunt u gemakkelijk informatie van monteurs of buitendienstmedewerkers verwerken en deze filteren op beschikbaarheid, vaardigheden en voorraad.

Verder is het mogelijk om:

  • Servicecontracten te beheren

Stel met de klant een overeenkomst op over het serviceniveau dat moet worden geleverd.

  • Serviceartikelen te beheren

Registratie en bijhouden van al uw serviceartikelen, inclusief contractgegevens, componentenbeheer en verwijzing naar stuklijsten en garantiegegevens.

  • Serviceorder te beheren

Registratie van after-salesincidenten zoals serviceaanvragen , ingeplande services, serviceorders en reparatieaanvragen. Deze kunnen door de klanten worden gestart of automatisch worden aangemaakt.

  • Serviceprijzen beheren

Instellen, onderhouden en controleren van serviceprijzen op basis van verschillende criteria.