Logo Pixelzebra Business Central
15 mei, 2019

Meld je aan voor ons Business Central webinar!

terug naar overzicht

Webinar Business Central

 

Vier Zaken die jij moet weten over de integratie van Dynamics 365 Business Central en Office 365!

Ben je als Microsoft partner benieuwd naar Dynamics 365 Business Central en de 4 belangrijkste aspecten van de integratie? Wil je weten hoe jij waarde kan bieden op elk contactpunt, de verkoopproductiviteit kunt verhogen én uitzonderlijke service kan bieden? Schrijf je dan nu in voor het Webinar: ‘4 Zaken die jij moet weten over de integratie van Dynamics 365 Business Central en Office 365!’

 De 4 functionaliteiten die we dit webinar behandelen:

  • Document layouts (pakbon, orderbevesting, Factuur) aanpassen in word
  • Beheren van lijsten (klanten, leveranciers en artikelen) binnen excel
  • Real time overzicht van klantgegevens in Outlook, inclusief rapporten en beheer
  • Documenten versturen zoals facturen en offertes

 

Datum: maandag 27 mei 2019

Tijd: 14.00 – 14.25

Organisator: Microsoft, Copaco, Pixelzebra Solutions

Expert: Mark Landman, Business application specialist – Pixelzebra Solutions

Moderator: Nicole Oude Reimerink

 

Inschrijven Webinar 

Geschreven door Mark Landman
Directeur

“Vanuit mijn ervaring ben ik ervan overtuigd dat het werkt om ERP-projecten echt anders te benaderen. Niet vanuit de technologie, maar vanuit de onderneming: welke vraag, welk probleem kunnen we oplossen? En vervolgens te kijken hoe we een slim proces en standaardsoftware zo goed mogelijk op elkaar kunnen laten aansluiten."